صفحه اصلی
فروشگاه

آب پخش کن واتر پمپ لودر کاترپیلار

دستگاه های راهسازی و سنگین در بیشتر مواقع در اقلیم ایران در مناطق گرم و خشک کار میکنند به همین علت فرسودگی این قطعه به مراتب بیشتر از مناطق دیگر کشورهاست. در موتور های دیزلی 70 درصد انرژی تبدیل به گرما می شود به همین علت استفاده از کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از مهمترین دغدغه های امروز صاحبان ماشین آلات راهسازی است ، این آب پخش کن متعلق به کشور چین می باشد و دارای درجه کیفی A می باشد.

لوازم یدکی ماشینهای راهسازی و سنگین

قطعات راهسازی ، از مهم ترین و اصلی ترین ملحقات ماشین آلات در بخش راه سازی و عمرانی می باشد . کاربرد لوازم زیربندی قطعات ماشین آلات در بلدوزر و بیل مکانیکی بسیار زیاد می باشد .  زیربندی بیل مکانیکی شامل قطعاتی مانند زنجیر بلدوزر ، چرخ زنجیر ، کفشک ، تیغه ، لینک ، بوش و پین ، رولیک پایین و بالا ، شافت زنجیر سفت کن و …

ترانسدیوسر چیست؟ و انواع آن کدامند؟

ترانسدیوسر خود به قطعات دیگری تقسیم‌بندی می‌شوند که برای مثال برای قطعات زیربندی به زنجیر کامل رولیک تیغه لینک کفشک بوش و تین دنده اسپراکت ناخن اشاره شد. در نهایت نیز متوجه شدید که بهترین راه جهت خرید این قطعات و تعمیر صحیح ماشین آلات راهسازی، مراجعه به سایت روت کالا است. به طوری که نه تنها در زمان بلکه در پرداخت هزینه نیز صرفه جویی می شود.

بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
با سلام و وقت بخیر. رمضانی هستم، کارشناس فروش
اگر سؤالی دارین در واتساپ در خدمتتون هستم.
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است